lauantai 8. kesäkuuta 2013

Ihan pihalla



Jospa sitä näyttäisi pitkästä aikaa nenäänsä täälläkin. Kolmeen kuukauteen en ole saanut aikaiseksi mitään blogirintamalla. Jotenkin sitä on iltaisin aika täynnä koneita, kun päivät rassaa kuvien ja muun sellaisen parissa. 


Minä kun en meinaa saada ahteriani ylös lenkille tai muuhun kehon hyvinvointia edistävään toimintaan, niin olen päättänyt ainakin pääkoppaani hoitaa iltaisin, joten tänä keväänä olenkin kehittänyt uutta harrastusta vastapainoksi työelämälle ja olen pistänyt pystyyn parvekepuutarhaa. Eniten olen innoissani hyötykasveista. Mulla on mansikkaa, tomaattia, timjamia, paprikaa, basilikaa, sitruunamelissaa, ruohosipulia (jos kaksi pystyssä sinnittelevää heinähaiventa sellaiseksi lasketaan), rucolaa, villirucolaa ja tammenlehväsalaattia. Ehkä vähän on päässyt mopo karkaamaan käsistä (ainakin miehen mielestä), mutta hei...kohta korjataan jo satoa...mansikat on jo hyvillä raakileilla ja rucolakin alkaa olla jo syötävissä mitoissa. 




 























Näin lauantain kunniaksi minä lähden töihin muutamaksi tunniksi. Illan mä saan nauttiakin omasta ihanasta seurastani, kun muu perhe mökkeilee. Ja hei....enää viikko ja mulla alkaa kesäloma. Tätä on kaivattu, kun viimeeksi olen lomaillut ihan kunnolla viime elokuussa. 

Ihanaa kesää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti